Træning ved stranden den 27. september 2008


I dag tog jeg lidt træningsgrej med til stranden, samt to hunde og en kæreste.

Først øvede jeg fællesdæk, 20 mtr. i 3 minutter. Desværre peb hun flere gange, om det var fordi hun følte sig utryg fordi jeg ikke var der, eller om det var pga. at vi befandt os ved stranden hvor hun normalt får lov at øbe og jage fugle det ved jeg ikke. :0/ Det gode er at hun blev liggende.


Så øvede vi lidt fri ved fod, det gik udmærket, jeg huskede endda at øve delelementet løb, og der fulgte hun også ganske pænt med.


Dernæst tog vi apport, jeg kastede den ca 20. meter og hun galoperede fint nok tilbage med apporten, og sad rimelig pænt på plads.


Så felt på 20 meters afstand, det gik helt fint, jeg lavede den som en LP3, med afdæk og indkald, ingen problemer i det.


Så aflevering af næseprøven, det er ikke rigtig godt, for hun jonglerer med genstanden rundt i munden, det ser sjusket ud.


Vi sluttede af med et felt fra den anden side, og en ordentlig legetur på stranden. :)


Det bliver spændende i morgen...

Kommentarer

Populære opslag