Træning i Jersie den 29. oktober 2008

"Hva skal der på?" "Der skal fart på". Kom så Balder :)
Så blev det lige tid til at tage et smut til Jersie og træne lidt. emma var super duper klar, det var rigtig fedt. Vi startede med opmærksomt følge, der er vi efterhånden ude på 10 meter når der ikke er forstyrrelser.
Så trænede vi feltet som vi øvede hos Charlotte i mandags, det gik rigig godt, glemte at fotografere det, vi fik øvet fra alle vinkler, også uden target (det er vi ikke helt klar til endnu), glæder mig til at have enetime, så skal jeg lære hende at stå på kommando.
Så øvede vi at gå ind på plads med apportbukken, og KUN det, hun skulle bare ind og sidde på plads og så fik hun klik når skulderen rørte mit ben. Bagefter øvede vi at hun skulle holde apporten i munden mens jeg bukker mig ind over hende uden at hun smider apporten. Det går super godt når man deler øvelserne op i så små dele som muligt.
Vi øvede også stillingsskifte under gang, en posistion og så pause og tilbage og lave en anden position. Det gik fint.
Stillingsskifte, kun belønning for et skifte. Jeg valgte dæk-sid. Det gik fint nok, men jeg skal lige øve mig på tekniken med at lokke og så afvente at hun selv tilbyder det efter et par gange. Den er jeg ikke særlig god til.
Afdækning på afstand. Det går også fint.
Til sidst fik Balder og Emma lov at slå sig løs med lidt løbeleg. De blev begge rigtig trætte til sidst.. heldigvis.

Kommentarer

Populære opslag