Giv mig viden!!

Emma er en søhest..

Kan mærke at jeg i større grad, end i lang tid, har lyst til at træne med Emma, fremfor at lære andre at træne deres hunde (som jeg ellers nyder). Læste for nyligt i Karen Ulrichs blog et citat:" Den hundetræner der mener at han/hun er færdiguddannet, er mere færdig end uddannet."..det er ret sigende for hvordan jeg har det for tiden, jeg trænger rigtig meget til input, det er lææænge siden at jeg har gået til organiseret træning, at jeg har været på kursus eller fået anden faglig mental udvikling.. OG JEG TRÆNGER SÅ MEGET TIL NOGET UDVIKLING, INDLÆRING, TIP, FIDUSER... 
Og så er det jo bare fantastisk at jeg har tilmeldt mig DcHs træning i Herfølge, at jeg skal til kursus med Helle Damkjær i november og på observationskursus med John Ekløf i Februar.. og håber på at kunne komme på Hund og trænings klikkerinstruktøruddannelse til august.. i løbet af sommeren skulle der komme noget uddannelse med de bedste instruktører i Skandinavien, håber jeg er kvik nok på noget email-tilmelding til at kunne få lov at få en plads der.

Det her DcH har på alle mulige måder været fedt, især at min hundetrænerhjerne har fået et lille kærligt spark.. så jeg har kastet mig ud i halsetræning, platformstræning, rundering..har tænkt en masse i forkommandoer, da Emma jo kan en masse af de øvelser der hører til i DcH, men de ser jo anderledes ud i DcH.. virkelig en test for om man har fået trænet sine delelementer godt nok.. :-)

Glæder mig til at blive klogere.. det kommer jo også til at drysse på mine hold hos SHS. :-)
Emma i skjul.. i skoven i Rørvig :-)

Kommentarer

Paul sagde…
Dejligt indlæg at læse! NU rykker du :-)
Og du kan sikkert også lære noget af sporkurset med Vibeke, og HTM-kurset med Anja og Sofie!!
Der sker en hel masse lige pludselig!

Populære opslag