Tilbage på sporlinen

Så var vi ude og lufte sporlinen igen, ingen spor fra lørdag til torsdag.. Jeg ville lave slæbespor igen, da jeg havde planlagt vi skulle ud og gå på den nysåede mark.. I al min iver fik jeg også lagt godbidder og genstande. Jeg fik ufrivilligt lagt ekstra mange godbidder da min slæbepose gik i stykker mens jeg gik udad sporet.

Det lå en god halv time og Emma ville vældig gerne gå spor!
Det gik fint de første 15 meter, så begyndte hun at bruge øjnene :-/ og sten og affald løb hun ud til, hun gik henover gufferne (så de skal kasseres som sporguffer!) hun gik også over nogle af de ufrivilligt udlagte slæbe fiskedunsestykker :-/ hmm er der form mange guffer? Jeg roser stadig når hun samler en guf op, tænke tænke er sikker på Susanne ved hvad jeg skal gøre :-)

Kommentarer

Populære opslag