Tilgiv mig at jeg har syndet...

Emma kan nok godt tilgive mig..
Åh altså, reglen var, ikke træne andet end lette ligeud spor med Emma.. men så var det at jeg lige ville lege lidt i haven i går formiddags.. ups, jeg kom til at lægge et  blødt U-spor, med en blød bue i stedet for to knæk, med en masse genstande (og de skal slet ikke på før efter vi har lært knæk!)..ups altså..
Egentlig ville jeg have lavet det som et "frit søg", men så "kom jeg til" næsten helt ubevidst at lægge et lille bitte spor...
Men ved du hvad? Emma synes det var en fest! ...hun fik ikke line på, og havde lidt for meget fart på i starten og vupti, så fandt hun genstand, og reglen en pind for en pind (tørret "beefbar" for en genstandspind) blev indført, Emma gik så fint og fandt alle 8 genstande med gejst og glæde...

Jeg vidste godt det var uden for planen... :-( og jeg skammede mig.. men så i morges havde jeg glemt det, og gjorde det igen bare i den anden ende af haven, og det gik bare SÅ fint..helt uden snor, så kan jeg jo ikke styre hende :-) så er det vel okay eller...

Ej, okay, tilgiv mig at jeg har syndet, men min hund syntes altså at det var en FEST!

Kommentarer

Populære opslag