2013

 Mange vælger at se tilbage på året som gik, jeg har valgt at se frem på året som kommer....
 I 2013 vil der være:

  • Meget mere sjov
  • Meget mere hyggeonkel
  • Mere fokus på Emmas signaler og behov
  • Mere latter
  • Mere samvær
  • Meget mere sjov træning
  • Flere succeser
  • Mere glæde
  • Flere jubel scener
  • ....


  •  ..mere solskin
  • Meget mere høj haleføring
  • Meget rankere ryg
  • Mere leaned back coolness på og uden for prøvebanerne
  • Mere fokus på alt det vi nemlig godt kan og gør godt
  • Mere af det vi kan og gør godt
  • Flere positive blogs
  • Flere glade mennesker
  • Flere glade hunde
  • .....


  • ... flere pote og hånd high fives
  • Mere nydelse og mindre fortrydelse
  • Flere fælles oplevelser udenfor træning eller prøver
  • Mere kærlighed, respekt og accept
  • Endnu flere og mere lækre godbidder fra mig til Emma
  • Endnu flere kys fra Emma til mig
  • Mere sjov tid med mig til Emma!

Jeg ved ikke med jer, men jeg er sikker på år 2013 bliver HELT fantastisk! :-D Jeg kan faktisk ikke vente :-)
Rigtig god jul og godt nytår


Kommentarer

Populære opslag