Emma på højkant


Emma er groet fint sammen, selvfølgelig tager det lidt tid inden at hun er HELT på toppen igen, da hun jo også mistede lidt knogle i forbindelse med tandekstraktionen. Men det er helt tydeligt for mig, at hun har det godt, og bedre end måske de seneste måneder. Hvilket egentligt ikke er så mærkeligt, for hun har HELT sikkert kunne mærke rodbetændelsen, i længere tid end at jeg har kunnet se det på hende.


Nu er vi kommet i gang med Nose Work, og vi er vilde med det, Emma har lært at lavendel er et hit at finde, og hun har så fin og rolig en måde at arbejde på. Det er tydeligt for mig at hun er vant til at arbejde med sin næse fra hendes "arbejde" i DcH programmet især.
Vi har gennemført introkurset, og skal i gang med begynderhold hos Meretes Hundeskole. Her regner jeg med at vi skal i gang med noget mere velovervejet træning (fra min side) især i forhold til hvordan jeg planlægger hendes træning, så sværhedsgraden langsomt kan stige ...med vilje og på en kontrolleret måde ;-)

Video af Emma på køretøjssøg i sidste uge i garagen.

Kommentarer

Populære opslag